فروشگاه ایرانیکان
عوامل اصلی کسب درآمد از اینترنت
زیرخاکی ، گنج ، دفینه

عوامل اصلی کسب درآمد از اینترنت

امروزه، اینترنت مکانی پر از پول نقد محسوب می شود. بازاریابان اینترنتی تلاش می‌کنند تا سهم بیشتری از این بازار را به خود اختصاص دهند. اما تنها ۲۰ درصد از آنها حدود ۸۰ درصد از پول اینترنتی را کسب می کنند.

بازاریابان اینترنتی دیگر به طور معمول از فعالیت خود ناامید شده و کسب و کار اینترنتی را بدون دستیابی به درآمد و پولی که مد نظر داشتند، رها می کنند.

سه عامل اصلی کسب درآمد از اینترنت عبارتند از:

۱- طرز فکر و ذهنیت نادرست درباره کسب درآمد اینترنتی

این مساله برای بسیاری از بازاریابان اینترنتی که تصور می کنند کسب درآمد از اینترنت خیلی آسان است، رخ می دهد. آنها گمان می کنند تنها با در اختیار داشتن یک وب سایت و قرار دادن چند  لینک مختلف برای هدایت بازدیدکنندگان به یک صفحه فروش می توانند به آسانی کسب درآمد اینترنتی را تجربه کنند. اینها البته باید به این سوال جواب دهند که کسب درآمد آسان یا سخت با اینترنت مترداف است یا نه؟

البته کسب و کار اینترنتی می تواند گزینه ای ساده و آسان باشد، اما اگر تلقی شما از سادگی آن چیزی است که به آن اشاره شد، جای شگفتی نیست که در نهایت با دست خالی و یا کسب درآمدی اندک به فعالیت اینترنتی خود خاتمه دهید.

در حقیقت، کسب و کار اینترنتی به نوعی با شیوه های سنتی کسب و کار تفاوتی نداشته و نیازمند صرف زمان و تلاش بسیار و سخت برای کسب موفقیت است.

اگرچه آغاز کار کسب و کارهای اینترنتی نسبتا ساده تر بوده و هزینه های کمتری را شامل می شوند، اما این به معنای آن نیست که کسب موفقیت نیز ساده تر از کسب و کارهای سنتی رخ می دهد.

همانند هر کسب و کار دیگری شما نیازمند آگاهی و آشنایی با حوزه مورد علاقه کسب و کار اینترنتی خود برای کسب درآمد بوده تا در نهایت به اهداف خود و موفقیت دست یابید.

اگر فردی تازه کار در کسب و کار اینترنتی محسوب می شوید و یا همچنان شناخت کافی از این حوزه و چگونگی کسب درآمد از اینترنت را ندارید باید توجه ویژه ای به این نکته داشته باشید.

به عنوان مثال، ممکن است به کسب درآمد از طریق همکاری در فروش و بازاریابی وابسته یا فروش رابطه ای علاقمند باشید. بر همین اساس، باید درباره حوزه مورد نظر خود پژوهش کرده و راهنمای خوبی در این زمینه کسب کنید.

همچنین، می توانید تجربیات افراد موفق در این حوزه را برای پیشگیری از اشتباهاتی که موجب شکست کارآفرینان دیگر شده، مورد توجه قرار دهید.

خلاصه اینکه اگرچه روش های کسب درآمد آسان زیاد است ولی این روش ها هم نیاز به برنامه ، پشتکار و برنامه دارد.

۲- تلاش برای کسب درآمد از اینترنت از طریق روش‌های رایگان

اگرچه ممکن است برخی کارآفرینان موفق، کسب و کار اینترنتی خود را بدون سرمایه گذاری های سنگین و یا حتی تقریبا به صورت رایگان به موفقیت رسانده باشند، اما به طور معمول بازاریابان اینترنتی نیازمند سرمایه گذاری برای کسب درآمد بیشتر از اینترنت هستند.

اساسی ترین سرمایه گذاری در زمینه کسب و کار اینترنتی به دریافت نام دامنه برای وب سایت و خرید برخی ابزارهای مفید مانند ابزار تجزیه و تحلیل کلید واژه باز می گردد.

کارآفرین از این طریق می تواند نسبت به حرکت در مسیر درست و کسب موفقیت اطمینان حاصل کند. هر کسی می تواند کارآفرین متفاوت در کسب درآمد اینترنتی باشد به شرطی که بخواهد و در همان مسیری که ترسیم کرده حرکت کند.

همچنین، ممکن است برای خرید قالب های آماده وب سایت که از ظاهری حرفه ای برخوردار بوده و یا راهنماهایی برای مراجع و حقوق انحصاری محتوای وب سایت خود مجبور به پرداخت پول باشید.

۳- توجه به تغییر و نادیده گرفتن ترافیک

هیچ کسب و کار اینترنتی بدون برخورداری از ترافیک بازدید مناسب و بالا و یا صفحه فروش هدفمند قادر به کسب موفقیت نیست.

بسیاری از بازاریابان اینترنتی اشتباه نادیده گرفتن حجم ترافیک بازدید از سایت را مرتکب شده و بیشتر تمرکز خود را بر زیبایی ظاهری و تغییر و ارائه محتوای آن معطوف می کنند تا از این طریق بازدیدکنندگان را به خرید محصولات و خدمات خود ترغیب کنند.

تصور کنید بهترین و بزرگترین وب سایت کسب و کار اینترنتی را در اختیار داشته، اما از بازدیدکننده کافی برای فروش محصولات خود برخوردار نیستید.

آیا در این شرایط می توانید رویاها و اهداف بلندپروازانه خود را محقق سازید؟ در نتیجه، همان گونه که تلاش می کنید تا وب سایتی بی نقص و عالی داشته باشید باید بر افزایش ترافیک بازدید از آن نیز تمرکز کنید.

کسب درآمد از اینترنت و اسرار‌ موفقیت

همانطور که گفتیم کسب درآمد از اینترنت آنقدر هم کار ساده‌ای نیست و نیاز به مهارت‌هایی دارد. به‌همین دلیل است که برخی صاحبان کسب و کارهای اینترنتی در کسب درآمد از اینترنت موفق نیستند…

شاید اکثر مردم اطلاعاتی درباره چگونگی کسب درآمد از اینترنت داشته باشند، اما چگونه می شود که برخی کارآفرینان حوزه اینترنت درآمدهای هنگفتی را کسب کرده و برخی دیگر اگر با شکست مواجه نشوند، درآمد و سود چندانی را کسب نمی کنند؟

اگر شما هم می‌خواهید سهمی از بازار میلیارد دلاری اینترنت را به خود اختصاص دهید، باید حرفی تازه برای گفتن داشته باشید.

 

کسب درآمد از اینترنت در ایران طی چند سال گذشته تا به امروز رشد چشمگیری داشته است. به طوری که کسب درآمد اینترنتی دغدغه خیلی از افراد جامعه شده است.

همه ما می دانیم که در صورت داشتن ایده های کسب و کار اینترنتی ، امکان کسب درآمد از اینترنت در خانه هم امکان پذیر است و یکی از بهترین و راحت ترین کارهایی است که هر کسی می تواند از آن درآمد زایی داشته باشد. حتی با کسب و کار اینترنتی می توان به فکر کسب درآمد میلیونی هم بود.



آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

تمام اطلاعات و منابع مهم گنج یابی و دفینه یابی به زبان فارسی در این مجموعه موجود است. دانلود بزرگترین مجموعه آموزش کامل گنج یابی و نشانه های دفینه (پکیج دفینه و زیرخاکی مشک آبادی) مجموعه بزرگ و کم نظیر آموزش کامل گنج یابی در ایران، اولین کامل ترین پکیچ گنج یابی و نشانه های ...

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها(شناخت گنج یابی)

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها، کتاب گنج یابی و آشنایی با دفینه ها +تصویری کاسه ها و جوغن ها شناخت جوغن ها در گنج یابی بسیار مهم است چون: يکي از بيشترين علايمي که در ايران عزيز وجود داره سنگ کاسه و جوغنها هستند کاسه ها به طور معمول نشانه قبر هستند اما بعضي مواقع تفسير ديگري نيز ...

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها(شناخت گنج یابی)

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها، کتاب گنج یابی و آشنایی با دفینه ها +تصویری کاسه ها و جوغن ها شناخت جوغن ها در گنج یابی بسیار مهم است چون: يکي از بيشترين علايمي که در ايران عزيز وجود داره سنگ کاسه و جوغنها هستند کاسه ها به طور معمول نشانه قبر هستند اما بعضي مواقع تفسير ديگري نيز ...

دانلود کتاب گنج باستان (آموزش دفینه یابی)

دانلود کتاب گنج باستان ، شناخت شیوه های گنج یابی و دفینه با تصاویر کتاب گنج باستان مطلب و تصاویر مستدل و جمع آوری شده در مورد دفینه و اماکن باستانی و شیوه های شناخت گنج و دفینه یابی می باشد. این اطلاعات با ارزش و کمیاب، مجموعه مطالعات تجربی و نیز استخراج از کتابهای نایاب و ...

دانلود کتاب دویست نشانه دفینه و گنج

کتاب 200 نشانه دفینه ،منبعی ارزشمند برای شناسایی و آگاهی از دویست علامت، سمبل و نشانه در گنج یابی و بهترین راهنما برای درک مفاهیم گنج نامه ها و نسخه های دفینه می باشد. در کتاب دویست نشانه دفینه و گنج ، علائم و دفینه ها با تصویر واضح طراحی شده و طی جدول بندی منظم و علمی معنای ...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط عتیقه